tonfisksallad

Jag har varit väldigt dålig på att blogga, men jag känner just nu för att blogga lite då och då när jag känner för det. Vilket var nu. Har och är dessutom sjuk. Är väldigt förskyld. 
Började på jobbcoach igår, kände att jag vat tvungen att gå första dagen men idag sjukanmälde jag mig och kommer stanna hemma imorgon också. Och jag hoppas att jag kan komma iväg på torsdag igen. Vill inte missa för mycket för då kommer jag efter.
 
Iallafall idag åt jag tonfisksallad till lunch. Det är ju jätte simpel lunch. En burk tonfisk, jag föredrar tonfisk i olja. La lite sallad i botten, tonfisk, rödlök, små tomater och ägg. Toppen gott!
 

 
Vi har också idag börjat på LCHF. Mamma har en bok med recept och ett schema man ska följa. Så jag lagade fläskfile idag till middag. Också väldigt simpelt recept. Jag kan ta det i ett annat inlägg. Ska också försöka gå ut och gå när jag blivit frisk.
 
Imorgon är det kassler med keso till lunch. Middag blir fisksoppa som jag för första gången ska laga. Vi får se hur det går. Jag ska självklart försöka uppdatera imorgon.
Nu ska jag vila upp mig och försöka få lite sömn. Inlägget om fläskfilen kommer upp strax. Dock utan bilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: