frukt

Har varit på vårdcentralen idag för ett återbesök. Sjukt att man behöver betala 150 kr för att vara där i knappt tio minuter. Åkte hem och duschade och lagade en snabb lunch. Det fick bli spagetti och falukorv. Ska nog laga lite middag senare och då kommer jag att lägga upp det här. Åt också några apelsinklyftor. Brukar alltid bli så himla sötsugen efter att jag ätit så valde att äta apelsin istället. Dock så var dem inte så sura som jag hade velat ha dem. Men dem var goda.

 
Mamma kommer hem vid halv tre och då ska hon hämta mig. Och vi ska hämta Ebba som fyller sex år idag. Min systerdotter är det. Så min mamma har lovat henne att hon ska få välja ut en present och att hon ska få äta vart hon vill. Jag ska följa med för jag måste köpa en present till min pappa som fyller år på söndag. I min familj fyller typ alla år i början av året och sommaren. Haha. 

På torsdag börjar jobbcoach.. Ska på mitt första möte men min kontaktperson. Kommer gå på jobbcoach tills jag kommer in på min utbildning konditori/bageri. Ska bli så kul, utbildningen alltså. 

Nu måste jag börja göra mig i ordning. Kram.


Kommentarer
Postat av: Ines

Fin blogg! Kolla gärna in min ;)

Svar: Tack så mycket :D Din var jätte fin också :)
foodbysandra.blo.gg

2014-02-18 @ 15:07:00
URL: http://nattstad.se/ineeex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: