din favorit frukost?

Innan jag går till kojs nu skulle jag vilja fråga er som läser bloggen om eran favorit frukost. Hade varit kul för mig att få mer insperation till frukost eftersom jag tycker det är jobbigt att få till en god och bra frukost. Så ge mig tips, recept och ja, allt. 

Min favorit frukost är den frukost jag får hemma hos min moster när jag sover där. Det är inget speciellt egentligen bara det att de smakar så mycket godare hos andra än vad det gör hemma. Men hon har alltid färdig kokta ägg när man vaknar och massa annat pålägg. Känns så himla hotellaktigt. (Älskar hotellfrukost också, de har varit det bästa med mina hotellpraktiker)

Så, vad är din favorit frukost?



Bilder: weheartit


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag slänger oftast i min någon macka bara! :P

Svar: Ja, de brukar jag med. (lathet)
foodbysandra.blo.gg

2014-02-18 @ 07:38:20
URL: http://mischakaro.blo.gg/
Postat av: s a r a h m o b e r g

Det jag äter oftast till frukost, och som jag älskar, är müsli :) Men jag hade gärna ätit pannkakor och våfflor med massa goda bär till frukost :D

Svar: Ja det är gott! Haha, ja de hade varit hur bra som helst om det bara stod framme när man gick in i köket :)
foodbysandra.blo.gg

2014-02-18 @ 13:29:26
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: s a r a h m o b e r g

Sv: Det hade ju varit helt underbart! :D Testade för första gången amerikanska pannkakor häromdagen, och det hade inte vart fel att ha som frukost varje helg ^^,

Svar: Verkligen! :) Åh, spännande. Min mamma ville göra amerikanska pannkakor någon gång framöver så då ska jag se till att få ett smakprov. :)
foodbysandra.blo.gg

2014-02-18 @ 13:31:46
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: s a r a h m o b e r g

Sv: Jaa, det tycker jag absolut du ska göra :D

Svar: Ploppar väl upp här på bloggen snart då ;'D
foodbysandra.blo.gg

2014-02-18 @ 13:33:59
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: